četrtek, 26. marec 2020

Ponovimo risanje likov


V tem tednu bomo ponovili risanje likov.

Napisal boš program, kjer si boš risalno površino razdelil na štiri dele. To boš storil tako, da boš narisal vodoravno črto čez polovico zaslona (od skrajnega levega do skrajnega desnega dela zaslona).
Prav tako boš narisal še navpično črto po sredini zaslona (od skrajnega spodnjega do skrajnega zgornjega roba zaslona).

Risalna površina bo tako razdeljena, tvoja naloga pa bo, da bo program avtomatično narisal štiri like kot je prikazano na spodnji sliki:





Program shrani v svoj Scratch račun pod imenom
Liki - ime in priimek (zame bi to bilo Liki - Borut Petrič).

Prihodnjič se bomo naučili, kako boste lahko svoje programe dali v skupno rabo, da si jih bodo lahko ogledali tudi ostali.

Za tiste, ki vam je zgornja naloga pretežka, narišite DVANAJSTEROKOTNIK na sredino zaslona. Podobno smo že delali in naloge imate shranjene v svojih računih. Spomnite se, da polni kot (krog) meri 360 stopinj. Od tod naprej boste našli rešitev z deljenjem števila 360 s številom kotov lika, ki ga rišete.

Učitelj Borut Petrič

Ni komentarjev:

Objavite komentar