nedelja, 22. marec 2020

Shranjevanje izdelka na lokalni računalnik in pošiljanje datoteke preko spletnih rešitev


V tem tednu si bomo pogledali, kako napisan program shranite na svoj računalnik, ne da bi se pri tem vpisali v Scratch s svojim uporabniškim imenom in geslom, kar pa smo se že naučili.

Napisati je potrebno poljuben program, kjer boš zajel spodaj naštete elemente, nato pa boš program poslal preko spleta učitelju. Kako se to naredi, je zapisano v navodilih.

Program naj vsebuje naslednje elemente:

1. Gibanje po koordinatah (x, y). (Spomni se maksimalnega razpona po vodoravni liniji in po navpični liniji!)
2. Upravljanje lika s tipkami.
3. Objava sporočila, tako da vplivaš na drugi lik.
4. Uporaba zvočnega efekta ob dogodku z drugim likom.

Delaj v brskalniku Google Chrome!
Tvoja naloga je torej, da si izmisliš povsem svoj program, v katerem zajameš vsaj zgornje štiri točke, lahko pa tudi več. Program boš opisal s svojimi besedami, kaj počne. Trudi se pisati v pravilnem knjižnem jeziku s poudarkom na pravopisu. Najbolje, da si vzporedno odpreš Word in vanj zapišeš vsebino programa. To besedilo boš potem še potreboval!

Ko bo program končan, ga shrani na naslednji način:

1. Klikni na Datoteka in izberi rdeče obkroženo možnost Shrani na računalnik


2. Program se ti avtomatično prenese na tvoj domači računalnik:


3. Levo spodaj bi moral videti črno puščico, ki kaže navzdol. Klikni nanjo in potem klikni še na Pokaži v mapi. Tako boš natančno vedel, kam na tvoj disk se je naložil program. Običajno je to v mapi Prenosi. Zapiši si mesto datoteke in si ga zapomni, kajti potreboval ga boš.

4. Zdaj boš s pomočjo programa WeTransfer (klikni TUKAJ), program poslal učitelju:


Klikni na modri plus in poišči mesto svojega programa, kjer se je shranil. Izberi program in potrdi izbiro. Nato se ravnaj po sliki spodaj:



Sam program verjamem, da boste znali napisati, vse ostalo pa počnemo prvič. Kar počasi, časa za rešitev imate do 29. 03. 2020.

Srečno in zdravo vsem ... ;)

Učitelj Borut Petrič



Ni komentarjev:

Objavite komentar