četrtek, 14. maj 2020

Projektno delo


V tem tednu prosim, da mi vsi napišete na moj e-poštni naslov 

roidpolzela@gmail.com ,  

ali ste seznanjeni s projektnim delom za oceno. Prav tako mi napišite, če je v zvezi z navodili vse jasno oziroma če so kakšna odprta vprašanja. To storite prosim do 20. 5. 2020.

Why we will always need new programming languages

Vaše odgovore pričakujem tako, da izberete eno od spodnjih možnosti in jo zapišete v sporočilo:
  1. Da, s projektnim delom sem seznanjen. Dodatnih vprašanj nimam. Programiram in ko bom gotov, pošljem izdelke. (Podpiši se z imenom, priimkom in razredom!)
  2. Da, s projektnim delom sem seznanjen. Imam naslednja vprašanja. (Navedi jih!)
  3. Ne, s projektnim delom do danes nisem bil seznanjen. (Zapiši zakaj!)
Natančna navodila o projektnem delu za oceno najdeš na TEJ POVEZAVI!

Vaš učitelj Borut Petrič


Ni komentarjev:

Objavite komentar